Heb je vragen?

+32 28 08 726 4

Ma-vr 9-18 uur
Normale vaste kosten, afhankelijk van je provider.

of

E-mail schrijven

of

Offerte aanvragen

Veelgestelde vragen

Zoek op een steekwoord of kijk in een van de categoriën

HULPTHEMA'S

VEEL GESTELDE VRAGEN

Wanneer kan ik de levering verwachten?

Het snelste ervaar je jouw leveringstermijn, als je gebruik maakt van onze levertijdcalculator. Geef hiervoor enkel jouw besteldatum door. Bedenk wel, dat bestellingen met vooruitbetaling alleen verwerkt worden, als de overschrijving op onze rekening staat.

Welke verzendkosten kunnen in rekening worden gebracht?

Standaardverzending is gratis. Expressverzendkosten kun je in de tabel vinden.

Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

Om ervoor te zorgen dat jij en je team het best mogelijke resultaat krijgen, bekijken wij alle bestellingen voordat deze gedrukt worden. Hierbij kijken wij of alles klopt omtrent de kwaliteit van de afbeeldingen, of de plaatsing klopt, en wij kiezen het beste drukproces. Veranderingen maken wij natuurlijk alleen als jij het daar ook mee eens bent. Om dit snel te kunnen doen, raden wij je aan om jouw telefoonnummer tijdens de bestelling op te geven, en om regelmatig je e-mails te controleren.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

De volgende betalingsopties zijn voor jou beschikbaar:

Wanneer krijg ik een kwantumkorting?

Je krijgt een kwantumkorting vanaf 6 artikelen. Daarbij maakt het niet uit of het 6 dezelfde of verschillende artikelen zijn. Je kan dus bv. T-shirts met pullovers mixen. Bovendien kunnen alle afdrukken verschillend zijn. Onze korting ziet er als volgt uit:

Hoe wordt mijn prijs samengesteld?

Jouw prijs wordt berekend op basis van drie componenten, de productprijs, de drukprijs en de TeamShirts-groepskorting. In alle drie de gebieden heb je de mogelijkheid om de prijs te veranderen en op de totaalprijs te besparen.

Kan ik mijn bestelling exclusief btw betalen?

Bestellingen moeten principieel inclusief alle in de orderbevestiging vermelde onderdelen (btw, verzendkosten etc.) betaald worden.

Kan ik proefexemplaren bestellen?

Natuurlijk sturen wij je graag een proefexemplaar, of bij onzekerheden over de maat, meerdere onbedrukte artikelen. Voor meer informatie, neem dan telefonisch (), of per e-mail () contact op met onze klantenservice.

Wat als ik vragen over het ontwerpen heb?

Ongeacht de problemen, staan wij met raad en daad aan je zijde. Over productmaten, ontwerpformaten en afdruktechnieken kunnen wij altijd informatie geven.

Hoe maak ik afdrukbare vectorafbeeldingen?

Vectorafbeeldingen bestaan uit lijnen, cirkels of bochten en kunnen daardoor zonder verlies van kwaliteit vergroot of verkleint worden. Verschillende programma's helpen je bij het maken van vectorafbeeldingen, bv. Corel Draw, Adobe Ilustrator of Inkscape. <br/>Onderstaand advies moet je in acht houden bij het ontwerpen. Terwijl je jouw motief upload, controleren wij het automatisch op deze criteria en passen het eventueel aan. Wij vergroten bijvoorbeeld te kleine motiefdelen, zodat de bedrukking later ook op het T-shirt vast blijft zitten. Als automatische veranderingen niet mogelijk zijn, krijg je een melding. Dit is echter geen probleem. Meld je dan met het motief-ID, die bij het uploaden getoond wordt, bij onze service.<br/> Onze grafische ontwerpers passen jouw ontwerp gratis voor je aan.

Welke druktechnieken worden er gebruikt?

Al jullie bestellingen worden door ons nogmaals gecontroleerd op o.a. designkwaliteit. In dit stadium leggen we dan ook de optimale druktechniek voor jullie ontwerp vast. Daarom is het niet mogelijk om deze zelf te kiezen in de Ontwerper. Uiteraard gaan we, voor zover technich mogelijk is, in op jullie wensen. Hiervoor kan je na het opgeven van je bestelling contact opnemen met onze klantenservice ( of 028 08 726 4).

Hoe werken de teruggaveregelingen?

Indien de bestelde goederen gebrekkig zijn (bv. omdat wij een drukfout gemaakt hebben), dan nemen wij het artikel uiteraard terug en geven wij je geld terug of sturen we je een nieuw shirt.

Kan ik een prijsopgave krijgen?

Natuurlijk sturen wij je graag een offerte. Stuur een e-mail (info@teamshirts.be) met jouw wensen, ideeën en ontwerpen, of gebruik ons aanvraagformulier. Wij sturen je dan gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen een prijsopgave.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of veranderen?

Je kunt een nieuwe bestelling zonder problemen weer annuleren, zolang deze nog niet door ons productieteam verwerkt is. Via een link in de orderbevestiging vind je het relevante overzicht. Hierbij geldt: als de bestelling als

CONTACT